onsdag 9. januar 2008

Eksamenstid

Jepp, da var den første eksamenen unnagjort! Så er det "bare" fem igjen... Faget i dag var "Psychologie sociale et éducation", og eksamensformen var QCM - multiple choise. Det er jo forsåvidt en ok form, bortsett fra at det er vanskelig å vite hva man skal krysse av på når det er flere mulige rette svar og når jeg i tillegg føler jeg kan argumentere for flere - men er usikker på samme tid kan det bli kaos av mindre i mitt hode... Menmen. I tillegg kunne man frivillig skrive en oppgave hvor vi skulle sammenlikne fem organisasjonsstrukturer og finne ut/sammenlikne deres syn på begrepet "pouvoir" = makt/evner/kraft. Den ekstra oppgaven kan telle opp til 2 poeng; så hvis eksamenen gikk rett vest håper jeg oppgaven kan redde meg... Jeg er i hvertfall fornøyd med å ha gjennomført én eksamen - den neste eksamenen er i muntlig fransk neste tirsdag.

I morgen skal vi "lufte véde" ved å gå på skøyter foran Hôtel de Ville :)

Ingen kommentarer: