fredag 28. september 2007

Paa ferie

Ja, naa er jeg virkelig paa ferie!

Bor paa Brillac hos Inger og David sammen med Einar; og pa et slikt sted med fint vaer sammen med kjaeresten kan det ikke bli bedre. Selv om dagene ikke alltid blit fylt med mye fornuftig, er det deilig aa bare slappe av etter kurset, og lade opp til Paris.

En stor nyhet er at Einar og jeg har kjoept oss leilighet paa Soem i Kristiansand. Det er en lys og fin leilighet med stor hage. det er fint aa tenke paa at vi har vart eget hjem, som vi skal innrede og gjoere til vaart eget. Det passer fint at vi ikke overtar den foer rundt nyttar :)

Det var ordentlig godt a treffe Einar igjen, og det er fint aa vaere samman igjen - og bare vaere sammen. Selv om det blir mye daffing, har vi vaert paa sykkeltur, biltur til Sables d'Olonnes (fin by ved havet), vaert paa akvarium og sett fisker fra alle verdens hjoerner, spist ute, og ikke minst; vaert paa ikea - for aa nevne noe. Vi har ogsaa sett Borat sammen, og det var artig aa hoere den franske versjonen. Det er koselig aa se film sammen om kveldene; og spise norsk sjokolade (som Einar hadde med fra mamma&pappa) og slippe aa tenke paa lekser og oppgaver.

Jeg er nok litt ute av franskmodus, men det kommer jeg fort inn i naar jeg flytter til Paris. Jeg gleder meg veldig, samtidig som det blir skummelt. Det hjelper godt at jeg skal faa litt besoek innimellom :)

skjoenner fremdeles ikke hvorfor jeg ikke faar til bildene, skal nok lage meg en ny blogg nar jeg kommer til Paris. Naa skal jeg ut i finvaeret igjen; spise baguettog pain-du-chocolat :)

Ingen kommentarer: