tirsdag 5. februar 2008

Au revoir


Kjære tid å mange ting jeg har klart å samle sammen i dette lille rommet! Bagasjeløsning: Sette igjen et lass her og komme ned i påska for å hete det. På den måten MÅ jeg jo komme ned her igjen for å hente resten samtidig som jeg får treffe jentan og resten av gjengen igjen :)


I morgen er altså dagen. Flyet går fra CDG 11:20 og hvis alt går etter planen, er jeg på Kjevik 15:30. Det var godt jeg tok meg noen dager her etter eksamen, og selv om det ikke helt er gått opp for meg at jeg faktisk skal flytte hjem igjen, har jeg i hvert fall fått forberedt meg litt. Det er merkelig å føle seg glad og trist på en gang. Jeg kommer nok til å savne Silvia og Mara og stemninga på ganga mest, men vi kommer til å holde kontakten fremover. Det er i hvertfall helt sikkert! Akkurat nå gleder jeg meg kjempemye til å komme hjem til Einar, familie og alle hjemme i Kristiansand.


Puh, må tilbake til kaoset... Til og med pc'en må ned i kofferten nå...


Det har vært et fantastisk halvår - tross alt stress med skjemaer, streik så det holdt, lengsel etter kjæresten og prosessen med å lære seg alt det nye har det vært ubeskrivelig. Nå er jeg klar for å komme hjem....

Ingen kommentarer: